Дякуємо Вам за вибір продукції торгових марок Mealux та EVO Kids. Ми є офіційним та ексклюзивним постачальником цих меблів на територію України та забезпечуємо гарантійне та післягарантійне обслуговування. Термін служби понад 10 років! Гарантія на меблі Mealux – 3 роки, на EVO Kids – 1 рік. Протягом гарантійного терміну ми зобов'язуємося безкоштовно усунути приховані виробничі дефекти, виявлені споживачем при нормальній експлуатації виробів, а у разі неможливості усунення замінити деталь або виріб повністю. Однак, щоб уникнути проблем, здатних затьмарити радість покупки, переконливо просимо Вас ознайомитися і взяти до відома справжню Інформацію для споживачів та дотримуватися її рекомендацій.
При отриманні товару:
Не нехтуйте перевіркою зовнішнього вигляду упаковки товару. Якщо Ви скористалися послугою незалежного перевізника, він повинен доставити Вам товар не пошкодженим Пам'ятайте, що прийняття меблів без вказівки на недоліки, які могли бути встановлені під час візуального огляду (явні недоліки), позбавляють права покупця на них посилатися.
Самостійне складання:
Перед початком складання перевірте комплектуючі на наявність сколів, подряпин та вм'ятин. При виявленні браку повідомте до відділу рекламацій (по телефону, вказаному в гарантійному талоні).
Для правильного складання дотримуйтесь послідовності з'єднання частин виробу та рекомендації виробника.
Збережіть заводську упаковку до закінчення зборки, оскільки заміна браку здійснюється за її наявності.
Зберігайте гарантійний талон та товарний чек до кінця гарантійного терміну.
Експлуатації меблів:
Гарантія не поширюється:
Але незалежно від ситуації, терміну та проблеми, що виникла, ми в будь-якому випадку знайдемо адекватне рішення, просто контактуйте з нами! За 10 років роботи у нас не було жодної конфліктної ситуації!
При отриманні товару:
Не нехтуйте перевіркою зовнішнього вигляду упаковки товару. Якщо Ви скористалися послугою незалежного перевізника, він повинен доставити Вам товар не пошкодженим Пам'ятайте, що прийняття меблів без вказівки на недоліки, які могли бути встановлені під час візуального огляду (явні недоліки), позбавляють права покупця на них посилатися.
Самостійне складання:
Перед початком складання перевірте комплектуючі на наявність сколів, подряпин та вм'ятин. При виявленні браку повідомте до відділу рекламацій (по телефону, вказаному в гарантійному талоні).
Для правильного складання дотримуйтесь послідовності з'єднання частин виробу та рекомендації виробника.
Збережіть заводську упаковку до закінчення зборки, оскільки заміна браку здійснюється за її наявності.
Зберігайте гарантійний талон та товарний чек до кінця гарантійного терміну.
Експлуатації меблів:
- не перевантажуйте меблі
- встановлюйте меблі лише на рівну поверхню
- стежте за чистотою меблів, використовуючи лише спеціальні засоби для чищення меблів
- час від часу проводьте «профілактику» всім видимим болтикам і гвинтикам, міцно загвинчуючи їх
- не пересувайте меблі у завантаженому стані
- встановлюйте меблі так, щоб уникнути попадання на неї прямих сонячних променів
- не встановлюйте меблі у вологих приміщеннях
- уникайте потрапляння на меблі вологи та хімічних речовин
- якщо немає документів, що підтверджують покупкускладання проводилося з порушенням інструкції зі складання
- при природному зносі меблів
- при виникненні дефектів, спричинених перевантаженням, недбалою або неправильною експлуатацією меблів
- при проникненні вологи, бруду та інших сторонніх предметів та речовин
- при монтажі свідомо дефектних або пошкоджених деталей
- при самостійному внесенні змін у конструкцію меблів
- при пошкодженні меблів унаслідок стихійного лиха